Rendszerüzenet

Facebook

Twitter

©2024 FOME
Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete

Hétfőtől - Péntekig

díjmentes fogyasztóvédelmi tanácsadás

+36 80 496 001

info@fogyasztovedok.hu

Facebook

CLR hírlevél

CLR hírlevél


Mik az újdonságok? 


A KKV-k a honlapot most már regisztráció nélkül elérhetik! 
A honlap a KKV-portálon keresztül azonnal hozzáférést biztosít a kkv-k minden anyagához, és még mindig az EU valamennyi nyelvén elérhető. Most már könnyebb, mint a múltban a Fogyasztóvédelmi Jogból Felkészülten! anyagok elérése: közvetlen hozzáférést biztosít az tananyagokhoz (modulok, videók, kvízek, e-tesztek), valamint a képzési események listájához. Trénerként regisztrálja a képzését a weboldalon, hogy a kkv-k könnyen megtalálhassák!

Regisztráljon pozsonyi és amszterdami regionális workshopokra! 

A sikeres lisszaboni workshopot követően , meghívunk valamelyik soron következő regionális workshopunkra Pozsonyba ( szeptember 9-10) vagy Amszterdambe (október 9-10). 

Ezek az események lehetőséget nyújtanak arra, hogy találkozzanak más oktatókkal Európa-szerte, és megosszák a tapasztalataikat arról, hogyan szervezzenek CLR képzést. Csak néhány hely áll rendelkezésre, így a lehető leghamarabb töltse ki a jelentkezési lapot, és írja be a dátumot!

Ezen a linken keresztül jelentkezhet bármelyik workshopra: http://news.beuc.eu/sv/Expression_of_interest_attend_a_CLR_regional_workshop

A meghosszabbított jelentkezési határidő: 2019. július 31.


A támogatási rendszerünk sikert ért el! 

Gratulálunk a CLR támogatási rendszer első fordulójában kiválasztott trénereknek! A pályázatok minősége rendkívül magas, a verseny pedig 11 ország  41 pályázata között dőlt el!

Az e felhívásra előirányzott költségvetéssel az országonként egy képzést és még néhányat - összesen 14 képzést lehetett kiválasztani. Szeretnénk megköszönni az összes résztvevőnek, és nagyon reméljük, hogy a nem támogatott  képzések egy része mégis ennek ellenére megszervezésre kerül!

A nyarat követően lesz egy második felhívás is, hogy az újonnan képzett trénerek  is részt vehessenek. A felhívás mindenki számára nyitva áll, de biztosan újra nagy lesz a verseny!


Sikertörténet 

A célközönség eléréséhez elengedhetetlen, hogy  a képzés ütemezését a célcsoport igényeihez igazítsák.

Amikor az osztrák vezetőképzőnk, Ulrike Docekal úgy döntött, hogy képzést tart a fitnesz szektornak, különösen a jóga oktatóknak, 18 órára tervezett egy webináriumot. Hamarosan észrevételeket kapott, mondván, hogy ez az idő, amikor a jóga foglalkozásokra rendszerint sor kerül, vagy éppen a családi kötelezettségeinek tesznek eleget. Ezért 20 órára tett át a webináriumot, ami a célközönség számára már sokkal kényelmesebb volt. Két órán keresztül, - a webináriumra ajánlott maximális idő, - tanácsadást adott nekik szektorukra vonatkozó szabványos szerződési feltételekről. 

A célcsoport eléréséhez hírleveleket használt, és 20 eurót költött a Facebook hirdetésekre, ami segített neki elérni a közönséget. 34 kkv regisztrált a webináriumra, néhányan azt mondták, hogy nézni fogják a felvételt.


Tipp a trénereknek 

Az időzítés teljesen kulcsfontosságú a képzés során. A tréner feladata, hogy a teljes tréning során figyeljen az órájára. Szeretné, hogy a tervezettnek megfelelően teljesítse a napirendet, ne fejezze be a tervezettnél később, és esetleg még korábban is befejezze - ami mindig a résztvevők boldoggá teszik. A különböző gyakorlatok, vagy talán a kérdések / válaszok fordulója hosszabb időt vehet igénybe, mint a tervezett - a helyszínen korrigálnia, hogy tartani tudja a tervezett napirendet.

Hogy kell ezt csinálni? Mindenképpen vigyen magával egy ébresztőórát vagy karórát a képzésre. Egy másik lehetőség az, hogy egy oktató segítsen Önnek abban, hogy figyelje az időt, miközben megkönnyíti a munkamenetet. Magyarázd el a résztvevőknek, hogy ez a másik személy feladata, hogy mindannyian megértsék, miért beavatkozik be az adott személy, amikor azt mondja, hogy „még 2 perc” vagy „idő van”. Ellenkező esetben a máshogyan is megállapodhattok különböző jelekben, amelyek az idő múlására figyelmeztetnek.


A hónap anyaga

Kíváncsi vagy hogyan promótálhatnád a CLR-t a közösségi médiában? Használd az új közösségi média naptárunkat!

Készítettünk képeket és üzeneteket, amelyeket a közösségi médiában használhat. A vizuális képek az egyes csatornák ajánlott méretéhez igazodnak. Az üzenetet angolul vagy a saját nyelvén is hozzáadhatja, és úgy módosíthatja, ahogyan azt a célközönség eléréséhez megfelelőnek tartja. Ne felejtsd el használni a #consumerlawready-t, és kérjük, küldj el egy képernyőképet a publikációkról az info@consumerlawready.eu email címre!


Naptár 

Ne felejtsd el bemutatni a képzésed a a www.consumerlawready.eu honlapon és írásban is tájékoztass minket erről az alábbi email címen: info@consumerlawready.euv


• Július 8 | Kérdések és válaszok CLR-ről a jogi szakértőinkkel Christoph Schmon (BEUC) és Erwan Bertrand (Eurochambres)

• 2019 Július 16 July + augusztus 13 + szeptember 3. | Informationspflichten für Online-Shops, Altes AKH, Seminarraum 1, Spitalgasse 2, 1090 Vienna, Austria, https://www.consumerlawready.eu/de-at/SME/local-courses

• Szeptember 2. | : Έτοιμοι για το Δίκαιο του Καταναλωτή, Athens (Greece): https://www.consumerlawready.eu/el/SME/local-courses

• Szeptember 9-10  | Regionális workshop Pozsonyban (Eurochambres) 

• Szeptember 19. | Spotřebitelské právo (nejen) pro drobné obchodníky, Prague (CZ) : https://www.consumerlawready.eu/cs-cz/SME/local-courses

• Szeptember  27.  | Spotřebitelské právo (nejen) pro drobné obchodníky, Brno (CZ) : https://www.consumerlawready.eu/cs-cz/SME/local-courses

• Október 9. | Regionális workshop Amszterdamban 

• Október 17  | Reklamace aneb jak si udržet spokojené zákazníky, Prague (CZ) : https://www.consumerlawready.eu/cs-cz/SME/local-courses 

• Október 17| Vše podstatné o prodeji v e-shopech, Prague (CZ) : https://www.consumerlawready.eu/cs-cz/SME/local-courses